اطلاع رسانی ثبت نام سفر زیارتی کربلا و نجف اشرف

۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۸ کد : ۸۹۶۹ اطلاعیه و بخشنامه واحدهای تابعه
تعداد بازدید:۲۵

السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

با سلام

احتراماً به استحضار می‌رساند پیرو مذاکرات و توافق حاصله بین اداره کل امور رفاهی دانشگاه با ستاد عتبات عالیات دانشگاهیان در خصوص اعزام گروهی از همکاران محترم دانشگاه و خانواده ایشان به عتبات عالیات، تاریخ ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ برای اولین کاروان گروهی همکاران دانشگاه تهران (۳۸ نفره) اختصاص یافته است.

شرایط سفر:

۱- ثبت نام برای همکار دانشگاهی امکان پذیر خواهد بود. (در صورت داشتن همراه، تنها همسر و فرزند دانشگاهی امکان ثبت نام دارند)

۲- هزینه سفر هر فرد ۳.۵۰۰.۰۰۰ تومان می‌باشد (برای فرزند زیر ۲ سال ۱۰ درصد هزینه کل سفر و فرزندان ۲ تا ۱۲ سال ۹۰ درصد هزینه کل سفر) که پس از ثبت نام نهایی، به صورت الکترونیکی پرداخت می‌شود.

۳- بعد از طی مراحل ثبت نام نهایی، واریز وجه و در دریافت کد رهگیری از سامانه عتبات، کد ملی ثبت نام کنندگان برای بانک ارسال خواهد شد که همکاران می‌توانند با مراجعه به شعب بانک ملت و در دست داشتن مدارک لازم از تسهیلات وام قرض الحسنه عتبات بانک ملت به میزان مبلغ ۳ میلیون تومان با کارمزد ۴ درصد و اقساط ۱۸ ماهه بهره مند شوند. (این وام جهت استفاده همکار محترم، همسر و فرزند بالای ۱۸ سال ایشان قابل پرداخت می‌باشد و هزینه سفر فرزندان زیر ۱۸ سال بدون وام می‌باشد.)

۳- هزینه عوارض قانونی خروج از کشور به عهده زائرین می‌باشد.

۴- زائرین محترم از امکاناتی نظیر: راهنما، مداح، اسکان و تغذیه در هتل، ترانسفر فرودگاهی و بیمه مسافرتی برخوردار خواهند بود.

۵- مهلت ثبت نام از تاریخ ۹۸/۵/۱۴ لغایت ۹۸/۵/۱۹ می‌باشد.

مدارک لازم جهت ثبت نام:

-اصل گذر نامه با تاریخ اعتبار حداقل ۶ ماه از تاریخ ۹۸/۶/۵

-کپی شناسنامه / حکم کارگزینی / آدرس و کدپستی / شماره تلفن ثابت و همراه

-یک قطعه عکس اسکن شده پرسنلی پشت سفید (شبیه عکس پاسپورت و با حجم زیر 200kb)

-همراه داشتن کارت عابر بانکی جهت پرداخت اینترنتی هزینه سفر (یک روز پس از تکمیل ثبت نام گروهی)

از متقاضیان محترم درخواست می‌گردد جهت ثبت نام در ساعات اداری با همراه داشتن مدارک ذکر شده به واحد گردشگری اداره کل امور رفاهی دانشگاه واقع در طبقه اول ساختمان سازمان مرکزی (اتاق ۲۳۲) مراجعه نمایند.

شماره تماس هماهنگی: داخلی ۳۰۰۷